torsdag, oktober 07, 2004

LET IT BURN, BURN IT DOWN

varför svarar du på dessa frågor: FÖR ATT JAG HAR TRÅKIGT O JAG KAN INTE SOVA. hur bor du: I EN ETTA I LINKÖPING MEN SNART SÅ ÄR DET ADIOS AMIGOS O SÅ DRAR JAG TILL SUNDBYBERG O BLIR SAMBO. brukar du komma i tid: NÄSTAN. ELLER NJET. JAG BRUKAR ALLTID VARA ETT PAR MINUTER SEN. ELLER MER. vad hade du i din mun senast: SOLROSFRÖN. har du bra kondition: HELL NO! VISSERLIGEN HAR JAG O JOEL VARIT UTE O GÅTT GANSKA MYCKET MEN ÄNDÅ. hur lång är du: TYP EN OCH FEMTIOFEM. hur känner du dig just nu: SÅDÄR. FICK FINASTE SMSET PRECIS SÅ DET PEPPADE LITE. vanligaste färg på dina kläder: SVART. kan du laga mat: JA FAST JAG GÖR HELST INTE DET. vad pluggar du: INGENTING. DUMHET KANSKE. vad har du på dig: SVARTA JEANS, ZIP-UP, VITT LINNE O MIN SKÄRMMÖSSA SOM ÄR JÄVLIGT BALL. vad saknar du: JOEL OCH PENGAR. har du homofobi: NEJ. hade du en bra kväll igår: EN UNDERBAR KVÄLL MED KÄRLEK O PUSSAR. vilket är ditt senaste inköp: EN BUSSBILJETT. din favoritdryck på morgonen: DET SOM FINNS. OBOJ ELLER BLODAPELSINJUICE ÄR TREVLIGT. rakar du benen: NEJ. när brukar du gå och lägga dig: DET BEROR PÅ. NÄR JAG ÄR MED JOEL VERKAR JAG SOMNA TIDIGT HELA TIDEN O DET VILL JAG INTE ENS. projekt just nu: ATT STYRA UPP SAKER IMORGON DVS. RINGA TILL LINA, FIXA PENGAR, BETALA RÄKNINGAR, BAKA KLADDKAKA O FLYTTSTÄDA. vilken tid gick du upp idag: ÅTTA NÅGONGÅNG FÖR JOEL SKULLE ÅKA TILL STOCKHOLM O JOBBET IGEN. BUHU. vad ska du göra i helgen: VET INTE. ANTAGLIGEN VARA HEMMA ELLER HÄNGA MED THERESE O EDDIE. JAG BORDE PACKA EGENTLIGEN. var fick du dina senaste pengar ifrån: JOEL. har du sovit i din egen säng inatt: DET ÄR NATT NU. vad hade du sönder senast: ANTAGLIGEN MIG SJÄLV. MÖJLIGTVIS NÅGOT GLAS. senaste alkoholintag: I FREDAGS MED THERESE, JOHAN O JOEL PÅ METTAN. har du haft mörkt hår: JAG HAR MÖRKT HÅR. är du morgonpigg: JUST NU ÄR JAG GANSKA MORGONPIGG MEN DET SUGER. vem snackade du med senast: JOEL O MINA FÖRÄLDRAR.


01:45



give me!
så att jag kan dansa o bli gladare.


14:14

TYCKER DU OM DIN PAPPA: JA. HAN ÄR BALL. GER DU PENGAR TILL HEMLÖSA:IBLAND. BRUKAR NÅGON AV DINA ANHÖRIGA BÄDDA DIN SÄNG: NÄE. VAD ANSER DU OM SERIEN ROCKY: OK. JAG LÄSER INTE SÅ MYCKET SERIER ALLS. VAD HAR DU ÄTIT IDAG: TVÅ MACKOR. VAD HAR DU PÅ DIG IDAG: SAMMA SOM IGÅR. VAD SER DU FRAM EMOT: STOCKHOLMSFLYTT O EKKAIA. VAD HAR DU ÅNGEST ÖVER: FLYTTSTÄDNING O PENGAR. HUR LÅNGT HÅR HAR DU: INTE SÅ LÅNGT O LÅNGT. ÄR DU NÖJD MED DET: JA. MIN HJÄLMFRILLA O JAG MOT VÄRLDEN. VAD LIGGER PÅ DITT DATABORD JUST NU: SOUNDPOLLUTIONS FETLISTA, EN TELEFON, ETT PAR SKIVOR, TVÅ PENNOR, LITE PAPPER SOM JAG HAR KLADDAT PÅ TYP. VARFÖR BLEV DU ARG SENAST DU VAR DET: JAG KOMMER INTE IHÅG NÄR JAG BLEV ARG SENAST. VAR ÄR DU NU: HEMMA HOS MINA FÖRÄLDRAR O HÄLSAR PÅ. VAD SKA DU GÖRA I HELGEN: VET INTE. DRICKA VIN ELLER PACKA. ANTAGLIGEN PACKA MEN HELST DRICKA VIN. VILKET TVPROGRAM SÅG DU PÅ SENAST: WILL&GRACE. DET VAR INTE BRA. VEM ÄR SNÄLLAST JUST NU: DUNNO. JOEL KANSKE SOM FÅR STÅ UT MED "O SÅ BLABLABLA".


14:34

kan det vara så att jag är en sucker för oc? yes!
o jag missade det igår. jävla boxer mina föräldrar har som inte vill funka.
tacka vet jag stan där allting funkar nästan jämt utan att man behöver anstränga sig.



17:09

O-M-G!
ett tag trodde jag inte att skunk funkade men det visade sig att det var lugnt.
så nu är det ok igen.



20:29

SENASTE PERSON SOM...
Sov i din säng: jag o joel.
Såg dig gråta: roger kanske?
Fick dig att gråta: roger. så längesen var det jag grät.
Du delade en drink med: joel.
Du gick på stan med: joel.
Skällde på dig: hmm. i dunno.
Skickade ett e-mail till dig: tomas.

HAR DU NÅGONSIN...
Sagt "Jag Älskar Dig" och menat det: ja.
Bråkat med ditt husdjur: ja. ett antal gånger.
Drömt något helt galet och så har det hänt dig nästa dag: typ.

VARIT I...
Norge: ja.
Finland: ja.
USA: nej.
Kina: nej.
Tyskland: ja.

EXTRA STUFF...
Tar du droger: ibland.
Dricker du: ja. när jag har råd. o ibland när jag inte har det.
Vem är din bästa vän: anna o therese.
Vad är du mest rädd för: dö ensam?
Vilka kläder sover du i: trosor.
Vart vill du gifta dig: känns inte som att det spelar nog roll vart, det är väl med vem som är det viktiga.
Vem hatar du verkligen: i dunno. just nu hatar jag nog ingen.
Varit kär: ja
Kör du bil: nej
Har du ett jobb: nej men jag vill ha ett.
Gillar du att ha folk omkring dig: beror på. just nu är jag sällskapssjuk.
Är du ett hälsofreak: hell no!

M O R E STUFF...
Har du varit kär i någon du inte haft någon chans på: ja. jag har varit tonåring o olyckligt kär hallå.
Är du ensam nu: nej.
Låtar som fastnar i ditt huvud ofta: dåliga låtar som jag inte tycker om.
Vill du gifta dig: jag vet inte.
Vill du ha barn: ja fast inte nu.

FAVORIT...
Rum i huset: min lägenhet?
Typ av musik: screamo.
Parfym: parfym. ha! parfym är för töntar.
Månad: ehm, jag vet inte.
Sten: gråsten?

DE SENASTE 48 TIMMARNA, HAR DU...
Gråtit: nej men varit bitter.
Köpt någonting: en bussbiljett.
Varit sjuk: nej, lite huvudvärk bara.
Sjungit: ja. mycket.
Sagt "Jag Älskar Dig": ja.
Velat säga till några att du älskar dem: ja o det har jag gjort också.
Träffat någon ny: njae.
Saknat någon: ja. många.
Kramat någon: ja.
Kissed someone: ja.

SENASTE...
Låt du hörde: tiger lou - sellout
Film du såg: hmm, lite på jackie brown igår.
Sak du stal: jag stjäl inte. jag är inte tillräckligt tuff.
Mat du åt: stekt potatis o vegsnitzel.
Gången du åt en 7-Eleven korv: har jag aldrig gjort.


21:53

hahaha. nu blev dagen ännu bättre än innan.

Inga kommentarer: