onsdag, december 12, 2007

YOUR HAND IN MINE

love och arvid i barnvagnen med sina nya böcker


idag är det en fin lugn dag. lugn i bemärkelsen att mina barn inte gråter hela tiden. inte för att dom gör det heller men dom är lite extra irriterade just nu. fortfarande tänderna som jävlas med dom.
vi lyssnar på broken social scene och explosions in the sky (dom spelar nästa år i sthlm på kägelbanan såg jag precis, så den 5:e maj nästa år vet du vart du har mig och jag inte bor i berlin då för tillfället. det gör jag säkert inte, men möjligheten finns). det känns väldigt passande för dagens känsla. hursomhelst är det två ruskigt bra band!

love ligger och sover på golvet. först var jag rädd för att han kanske inte mådde så bra. han låg bara och stirrade framför sig utan att göra någonting. det hör alltså inte till loves vanliga nyvaken-beteende, han brukar le världens största leende när man plockar upp honom ur babycriben och sen ge sig ut på nya äventyr. anyway, mitt huvud gick igenom alla barnsjukdomar jag kunde komma på men innan jag var klar så märkte jag att han hade somnat om. bra där, orolig mamma 84.

Inga kommentarer: