söndag, februari 17, 2008

WHERE IS THE CLOVERFIELD?

var och såg på cloverfield med joel, eliina, sedir, bella, max och hanna.
blev besviken. eller inte besviken, det är fel ord. den levde inte alls upp till mina förväntningar bara. jag hade förväntat mig mer horror, alltså mer blod och guts. jag hade alltså inte lust att hamna mitt i det som jag hamnade i. vill inte avslöja något, fett monster iallafall (för er som inte har förstått att det är ett monster med i filmen, too bad, det är det filmen går ut på, det är alltså inte en komedi med ben affleck, sorry om jag förstörde nåt nu).

en helt ok film men inte en biofilm. hade lika gärna kunnat se den hemma och gått och kollat på sweeney todd istället. men men, när det trillar in pengar på kontot igen så blir det bio igen.

3 kommentarer:

- sa...

Nu sätter jag ner foten här perta! Cloverfield var på alla sätt och vis en grym film! Och att se den hemma vore ju ett bedrövligt beslut. Sweeney Todd kan du gött se hemma då det är en äcklig pisstim burton film, gud vad jag hatar den mannen! Jag förlåter honom aldrig för batmanfilmerna.

Anonym sa...

Hej hEj

Jag kan ju ta del av mina erfarenheter och säga Sweeney Todd är helt sjukt dålig, Till skilland från jonas så gillar jag Burton men det här är ju sjukt svagt, de sjunger ju 85% av filmen... why? såg cloverfield samma vecka, också helt meningslös film.

Anonym sa...

Doodoopistol din jävla pajas, vill du veta varför de sjunger hela tiden i Sweeney Todd? DET ÄR EN MUSIKAL, fåntratt. För övrigt betyder "jag kan ju ta del av" inte samma sak som "jag kan ju dela med mig av". Get off the internet!