måndag, februari 18, 2008

MAKE UP FOR LOST DAYS

nu är det time to shape up. jag försummar min blogg men nu ska jag sona mina brott.
love och arre har 5 tänder nu. spännande. jag har fallit tillbaka i mina gamla candypig-spår nu när eliina har varit här och hälsat på. det hjälpte ju liksom inte att coop sålde nogger black för 2kr st. jag tror vi måste ha köpt minst 40 stycken? (vilka jävla tjockisar vi är!)

som sagt, eliina har varit här hela veckan nästan, alltså förra veckan, det är ju en ny nu ju, hursomhelst så har det varit jättepepp och killarna älskar eliina, jag tror att hon kommer att bli tjejen som killarna blir kära i när dom är små, runt typ 4-5år. jag menar, jag var kär i min dagmammas man och joel var helt övertygad om att han och maud (som tydligen är en kvinna som bodde över gatan med sin man) skulle gifta sig och leva lyckliga i alla sina dagar. så, om du läser det här maud, joel är min kille nu - back off!

2 kommentarer:

Anonym sa...

aww, det äger att vara hos er! kisses and misses!

Anonym sa...

Love och Arvid har 5 tänder VAR måste jag bara flika in. Maud (och Mats, som han heter) fick tvillingar för några år sen. Då tänkte jag "suckers, fan vad jöbbit". Men det bästa med att skriva det här svaret är ändå att ordverifieringebokstäverna är "knhll". Nästan knull! HAHAHAHA.

Ps. Jag blev så peppad att jag glömde skriva i dem bara för det. Nu är det "jkgtk" istället :c