lördag, mars 22, 2008

ATTACK OF THE CUTE BABIES

utekväll på l'orient. det är alltid spännande att vara ute med anna. den här gången var alla lite luriga, jag tyckte att jag hade full kontroll som vanligt men mja. jag var vuxen nog att tacka nej till efterfest vid 4 på morgonen och låg kvar i annas soffa som var fylld med knäckebrödssmulor istället för att bara lägga mig i annas säng. det har blivit ett par alldeles fullspäckade helger nu ett tag. nästa helg blir det helchill med baby-attack och mamma-attack (våran nya lek, först ligger jag och får ögonen intryckta och blir biten i kinderna även kallat babykel, men dom gillar det så vem är jag att inte låta dom leka. sen kommer mamma-attacken som innebär att jag kittlar och kittlar tills dom kiknar av skratt).

nu blir det påskmiddag!

Inga kommentarer: