tisdag, mars 04, 2008

UPPE I LIVET

håkans nya singel och sol! snart kommer skivan. dom som känner mig vet vilken liten håkan-tjej jag faktiskt är. sen jag var 17 år har vi varit kompisar jag och håkan (alltså inte på riktigt, dock tror jag att jag ska ta anna k:s grej och faktiskt tro att vi är vänner. anna k har nämligen en gång i tiden (fortfarande?) varit bästa vän med turtles-gänget).

det jag ville komma fram till är att varje vår finns det en dag då man vågar sig ut, man har på sig vårjackan och tygskorna och har håkan i öronen. det ligger liksom en speciell känsla i kroppen, ungefär som att man tinar inifrån och ut. och solen värmer även fast det är kallt och luften luktar på ett annat sätt, den luktar vår.

idag kändes det så - idag dansade jag, love och arvid till håkan och livet är lite annorlunda än tidigare vårar. det finns mycket som inte är som förr men min kropp fylls av kärlek som inte kan beskrivas och mina killar är det finaste jag har. det är vi för alltid smågrisar, mamma älskar er.

1 kommentar:

Anonym sa...

vi är fortfarande såå tighta, dock hinner vi inte träffas så ofta längre eftersom dom blev så efterfrågade efter den nya filmen så dom blev tvungna att gå under marken ett tag och inrikta sig på att äta pizza! dock ringer dom ibland o skriker cowabunga!