måndag, november 03, 2008

JAG LER TÖNTIGT HELA TIDEN-TJEJEN


dom har ändrat mitt schema på jobbet så jag är ledig idag men ska jobba till 20.00 på fredag men det går inte för då har jag besök så jag ska njuta av min lediga dag idag och byta mitt pass på fredag. känner mig lite lat. känner mig lite värd det.

jag är förtjust om någon har missat det. det känns fint. det känns även ofint. jag ogillar känslan lite, men mest älskar jag den. känner mig tjej-tjejig och det är ingenting jag är sådär ofta. skulle jag ha haft snopp så skulle jag ha snusat, varit byggarbetare och gillat tuttar antagligen. ungefär som nu då förutom att snus inte är min kopp te men jag är händig och tjejer är också tjusiga i guess. nu kom jag av mig. jag gillar honom, han som jag är förtjust i. såklart. det går ju hand i hand. men kan jag sluta att inte kunna sova och vara sådär 'nu ler jag töntigt' hela tiden? det är egentligen för tidigt för sånt. för jag ska överanalysera, jag ska gå in bit för bit och tänka. och nu gör jag inte det, vad är det för fel på mig?

ps. jag försöker se svår ut på bilden. för jag vill vara svår.

Inga kommentarer: