måndag, november 03, 2008

HEJ ALLA GLADA

jag har helt plötsligt blivit en mycket mer sympatiskt människa. folk skriver till mig. sen jag ändrade status till singel på helgon så har kanske 10 stycken frågat om jag vill typ ligga eller bara skrivit att jag är åååh så söt. det betyder väl att man är rätt sympatisk eller? nämen for real. jag är typ glad hela tiden, igår satt jag astrött påväg hem från jobbet och log mot alla på bussen. ingen log tillbaka, dom kollade på mig som att jag var weird och sen tittade dom snabbt bort, ungefär som att dom var rädd för att jag skulle dra fram min AK-47:a som jag hade paketerat väl i min coconut records-tygpåse. jag log ändå.

och idag har jag varit snäll. jag har pratat med folk som jag inte har pratat med på evigheter, jag har ringt fast jag inte har haft tid egentligen och jag har styrt upp så att roger gillar markus krunegård för att jag är så snäll. gud vad jag gillar nya snälla perta! jag ska försöka fortsätta vara glad nu när jag ska skrubba golv och toaletten och allt som vanligtvis är sådär pepp.

kan det vara någon som är skyldig till att jag mår såhär, kan det vara så? hihi

2 kommentarer:

Asplövspuls sa...

ååh har du en coconut records-tygpåse?! hur ser den uut?
jakob la in massa coconut record på min ipod för några månader sedan och i love it, speciellt "easy girl", den vill jag att jakob ska spela upp för mig nrä vi gifter oss!! haha

B-b-b-etty sa...

du är ju söt ju!