tisdag, november 11, 2008

F U

det har varit lite segt här, i know, men jag har varit upptagen på annat håll. finbesök i helgen. kaos igår. kaos idag. ingenting funkar nu. jag ogillar vårat dagis, det finns ingen förståelse där överhuvudtaget. det kanske är så överallt. okej om det hade varit ett privat dagis men det är kommunalt och man ska inte behöva känna att man gör fel som hämtar sina barn på dagis vid halv 6 när dom egentligen måste ha öppet till 6. love och arvid älskar dagis. det känns jobbigt att låta dom vara där länge nu när dom är små men om dom på förskolan skulle vilja donera en del av deras lön till mig så kan jag hämta barnen tidigare. det kanske är mig det är fel på. alla andra föräldrar verkar inte ha några som helst problem. life is peachy och scheman klaffar med allt osv. och man ska liksom bevisa att man är en bra förälder. som att jag inte skulle vara det bara för att jag måste jobba kväll liksom! f to the u to the c to the k to the y to the o to the u. oh, that's right, i went there.

jag älskar love och arvid mer än allt annat. det kan ingen ta ifrån mig. inte någon.

1 kommentar:

Asplövspuls sa...

men VA! det är ju helt sjukt! vad gnäller personalen om? att du ska hämta tidigare? alltsååååå, konstigt med pedagoger som verkar vara så opedagogiska, vad ska du göra liksom? vinna på lotto!okej bra, planen fixad!!