torsdag, november 13, 2008

OCH SÅ VAR DET MED DET.

idag var det en dam som trodde att jag försökte lura henne på pengar. eftersom hon trodde att jag knappade in priset på en vara som hon vägrade godta att den kostade mer än vad hon ville att den skulle kosta. det började med att hon skällde på mig, sen skulle hon gå och kolla, sen kom hon tillbaka och sa att den visst kostade 20kr, inte 40kr som jag trodde. jag hade fel. såklart. tyckte hon. såklart. jag började skratta hysteriskt. jag visste inte vart jag skulle ta vägen. det slutade med att hon inte skulle ha den, att hon muttrade att jag borde lära mig priserna istället för att försöka lura tanter på pengar. yes.

sen vad är dealen med att sådär 3/4 av alla har två plånböcker, en med mynt och en med sedlar? har folk det? vad är det för mening, varför gör man så? och varför har man plånboken (böckerna) i en plastpåse i väskan? kan någon som vet upplysa mig för jag undrar så himla mycket!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Haha, åh såna där kunder är så fantastiskt konstiga. Du skulle nog älska www.intealltid.se! I did!
:*

B-b-b-etty sa...

jag har en med korten, en sån där korthållare och en med mynt & sedlar.

Anonym sa...

Jag har noll plånböcker. Det är nog det bästa.