tisdag, november 18, 2008

NO PLAY, ALL WORK

alltid upptagen. alltid! kul att komma hem från jobbet vid 9. kul att inte kunna sova för att jag blev bortskämd med sällskap i helgen. men men, jag har skämt bort mig med lagad mat from scratch. och gott blev det men kan det bli något annat med 3 sorters lök? anyways, jag har lyckats ta på ljuslöst på telefonen, den nya, den som man inte ser ut som att man smyger med hemliga sex-sms när man sitter på tunnelbanan. nu får jag iallafall inte bort det! är det någon som har en nokia som kan berätta? joel var trevlig som han är när jag frågar om tekniska saker och som vanligt så hänvisade han mig till instruktionsboken. det var snällt joel, kul om man kunde hitta den också, score!

jag måste sluta äta så mycket godis för övrigt. jag har gått upp 2 kilo. okej, jag är ytlig men seriöst, min kropp kommer ju att avlida om jag ska äta en påse kexsnacks efter lunchen och sen toppa på eftermiddagsrasten med allt godis som vi har gratis i lunchrummet. jag får börja äta grapefrukt med honung på igen. eller baka äta sånt som jag bakar eftersom jag aldrig har tid att baka längre vilket suger. jag kan ju inte ge upp det! men snart är det jag som har fikan på jobbet, då måste jag baka och jag ska göra chokladbiskvier eftersom jag är så grymt peppad på att göra det!

gud vad jag inte vill vara ensam ikväll! kul att ha 6 timmar till den som man vill hänga med mest. jag ska tycka synd om mig själv och kolla på gossip girl. ja jag vet. jag vet. men jag älskar det.

1 kommentar:

Anonym sa...

Kikar in! :)

Supersöta barn!!