onsdag, december 17, 2008

DET VAR BACK IN THE DAYS

jag har ett distansförhållande men imorgon kommer anders hit och som jag längtar!

anyways, igår var jag och min kompis johan på have heart. det var 5 band som spelade, have heart sist såklart. det märks att man har blivit gammal när man står och gäspar vid 10 på kvällen (okej, jag somnade vid 6 på morgonen samma dag men ändå!) och sätter sig i fiket istället för att lyssna på banden innan. jag var ju bara där för hh. när dom väl spelade så var det dåligt ljud men bra var det. jag gnäller egentligen inte, det är asbra att folk tar tag i skiten och sätter upp spelningar. jag hade ju ändå turen att växa upp i lkpg, ett tag bodde man ju i princip på skylten. inte för att jag orkade styra upp några spelningar men ändå. jag blir sådär glad och tänker tillbaka på gamla spelningar som the oath, american nightmare, kaospilot och so on. nu för tiden är jag ju den där gamlingen typ som står långt bak för att slippa bli mosad av sxe-ungdomarna. SCORE!

Inga kommentarer: