torsdag, december 04, 2008

I MIZZ U LIKE CRAZY!

lyckligaste bilden!

när vi hade alldeles för lite att göra

alltså jag håller på att gå sönder inifrån. och då menar jag inte att jag är buhubuhu-ledsen utan att min kropp bara ger upp på mig lite PLUS att jag skar mig i fingret när jag var i full färd med ett få loss en bit kaka som hade fastnat i formen. eller skar och skar, snarare högg, jag var ju tvungen att använda våld emot kakbiten. anyways, det måste vara för att jag fyller 25år om typ en månad. det måste vara så! för då är jag HALVVÄGS TILL 50! gud vad det kändes avlägset! jag läste lite grejer som jag hade skrivit när jag precis hade fyllt 20 idag, typ att jag inte hade varit på systemet än och sånt! hur avslägset känns det liksom inte att inte kunna köpa sin egen alkohol?

när jag och anna k (ja, alltid anna med ett k efter, helt utan anledning men av ren tradition) var i den åldern hade vi böcker som vi lät andra skriva i när dom var fulla. visserligen är det mest jag och anna som har skrivit i böckerna när vi var fulla. det finns en del teckningar och berättelser om våra äventyr. gud anna, kom till lkpg i helgen, jag saknar dig så sinnessjukt mycket! (jag läste om våran helg i norrköping typ 04, du vet då när det antagligen var nån hc-fest, lastkajen och max på morgonen. vi var väldigt underliga människor men gud så värda vi var! och såklart är!).

Inga kommentarer: