tisdag, januari 27, 2009

LOVE OCH ARVIDS FAMILYBAND

ny dag, jag vaknade och kände mig bättre! har planerat promenad med love och arvid, kanske en liten tripp till lilla lekparken beroende på hur kallt det är ute och sen ska jag klippa mig när dom sover. inget spexigt dagsschema men ändå värt. just nu håller dom på och spelar musik och fnittrar, dom har ett familyband och spelar på xylofonen, klapprar med kastrull-lock, leker med maraccasen och gör bakgrundsljud med hjälp av ljudleksakerna. låter asbra, det tycker säkert våra grannar också. men jag kan inte bry mig mindre för att han som bor under spelade seal väldigt högt igår när love och arvid skulle sova middag. andra favoriter han har är bon jovi och linkin park - score!

men nu ska jag hänga med världens bästa killar igen!

Inga kommentarer: