lördag, januari 10, 2009

UNGEFÄR SOM DET BORDE VARA VARJE DAG

jag älskar the darjeeling limited. det känns som att alla dissar den, att den skulle vara tråkig. men jag vet inte, jag mådde iallafall väldigt fint efter att jag såg den och framför allt musikvalet, varje dag nu så dansar jag, love och arvid till the kinks, joe dassin och peter sarstedt. när jag spelade kinks så svängde arvid jättemycket på armarna och snurrade. det blev ännu bättre av att han hade på sig en av sina väldigt rara hippieskjortor. dom älskar att dansa. mina barn alltså! men anyways, allt är bra med den filmen och den är så vacker att titta på! jag påpekade nog tyger, mönster och färger en sådär 100 ggr senaste gången jag och anders såg den. för jag är så, lite nördig när det kommer till sånt där.

4 kommentarer:

B-b-b-etty sa...

jag har fortfarande inte sett den :(

alltid bra musik i wes filmer :D

Anonym sa...

darjeeling limited, utspelar den sig i Indien?

Anonym sa...

jag gillar bilden förresten.. sådär har jag också åkt, barfota och utan hjälm som tredje person på en motorcykel!

perta sa...

ja det gör den! jag tror att du skulle gilla den väldigt mycket faktiskt. och kanske känna igen dig.

jag tänkte på det när jag såg filmen, att det inte verkade så smart att åka varken barfota eller 3 personer.