onsdag, februari 11, 2009

JA JAG SAKNAR DIG

jag vet inte vad jag ska skriva idag alls. mitt humör går upp och ner hela tiden, mest håller det sig nere så fort jag får två sekunder över till att tänka. jag har inget val antar jag, det måste bli såhär, allt läker med tiden.

jag är så nära hela tiden att höra av mig. hela jävla tiden. för jag saknar dig. och jag försöker såklart fundera ut om det är samma grej för dig men jag kommer ju hela tiden fram till att det ju inte är det, mina sms och samtal är utbytta mot andra nu. och jag hatar det för jag vill att du ska sakna mig. och det är så lamt men det vill jag.

(jag önskar att jag inte vore svag, inte det minsta svag, inte svag alls. jag vill släppa det här nu, alla tankar, alla känslor, allting. nu och jämt. men det gör jag inte, jag ältar. uppenbarligen.)

3 kommentarer:

Anonym sa...

"Sometimes time doesn't heal
No not at all
Just stand still
While we fall
In or out of love again I doubt I'm gonna win you back"

jack johnson - if I had eyes


jag vet inte ens varför jag läser din blogg. min kompis länkade och sen dess är jag fast. jag vet inte ens varför själv.
hoppas det är okej..

perta sa...

klart att det är okej!
jag känner mest att jag gnäller så det känns fint att någon orkar läsa när jag svamlar på om hur jobbigt allt känns nu.

Anonym sa...

men du, sysselsätt dig så mycket du kan! & ge inte efter, det blir inte bättre då. det kommer kännas så här jobbigt länge, men tillslut kommer du komma på dig själv en dag att du inte alls har tänkt tanken ens!
titta på fina saker & människor, dina barn, baka, fixa.. vad som helst!
det blir bättre!