onsdag, februari 18, 2009

LANTLIVET 1.0

ja jag har då ingenting på hjärtat alls.
jag är mitt ute i skogen (då snackar vi mitt ute i urskogen, vi snackar grusväg och vi snackar en kilometer till närmsta grannen), har inte varit inne i stan bland folk på snart 5 dagar. jag klär mig i tallkvistar och jag har knutit egna skor av hö, ungefär så illa känns det ibland. man blir nästan lite stressad av lugnet. men det är liksom helt okej, att bara få stänga av såhär. det var nog precis det här jag behövde. jag känner mig bättre.

(och om någon stackare vem än det nu skulle vara inte förstod att jag överdrev min klädsel så kan jag glatt meddela att så var fallet och även lite mindre glatt meddela att jag lånade en sjal som hängde i hallen som tydligen brukade användas som ett skydd mellan min lillasysters hästs rygg och sadeln och att den antagligen inte har blivit tvättad sen dess. det resulterade i att mitt ansikte drabbades av en allergisk reaktion och svullnade upp och jag fick "friska röda kinder". lantlivslol på mig.)

Inga kommentarer: