söndag, februari 08, 2009

UTFLYKT: VÄSTERÅS

igår hamnade jag i västerås. det som skulle ha varit en nykter barnfri hemmakväll blev något av ett mayhem. det var trevligt sällskap, bra musik, kir ubåt, ölflaskor lika stora som mig, saffets och nästan lite tjejbråk. dom gillar mig, tjejerna. det är så att dom alltid vet saker om mig bara genom att titta på mig, alltid lika spännande. och jag trillade också men det skyller jag på snön faktiskt, sjukt mycket snö. hursomhelst är mina knän ledsna idag, det kände jag förut när jag hetssprang typ 500 meter minst för att hinna med tvärbanan. det var inte okej bakfull, jag flåsade så att hela vagnen hörde typ.

jag var deppig igår av flera anledningar men det blev en sjukt fin kväll i slutändan. tack! lätt att man kommer att hamna i västerås igen va!

2 kommentarer:

Anonym sa...

oh, är du också en såndär tjej alla andra tjejer bara äääälskar? man måste ju sända ut några konstiga signaler eller nåt :P /maria

perta sa...

ja men verkligen! så har det typ alltid varit.