fredag, juni 12, 2009

UPDATE



jag kunde inte sova alls i natt. vaknade från och till hela tiden, kollade på family guy, somnade om, drömde mardrömmar, vaknade, gick upp och drack vatten, la mig, tittade lite mer på family guy, blev kissnödig, ja, upp igen. första natten själv känns alltid tom och sängen känns sådär två meter extra bred.

så nu ska jag sova och sen hämta barnen och så lär det väl regna hela helgen så att vi inte kan gå ut och leka som vi hade tänkt. love säger "titta mamma, däh!" till allt och alla. det blir en jävla massa tittande hit och dit men man dör ju lite när love hittar viktiga saker som han tycker att jag också borde se. arvid och love älskar fåglar också, eller "pippi/pippin" som dom säger. allt som flyger är pippin, typ flygplan, flugor, getingar.

anyways, i onsdags så var jag och anders på dagis, det var knytis och barnen sjöng och hade blomsterkransar, av papper, men ändå, sjukt söta. arvid verkar vara mest peppad på att sjunga, han brukar sitta i badet och låta "viiioooviiiioooviiiioo" och love brukar klappa händerna till. eh ja, det var fint iallafall. love och arvid valde kakbordet på buffen såklart, vem behöver mat när det finns kakor och tårta!

Inga kommentarer: