söndag, juli 05, 2009

JAG GÅR MOT ER VART JAG ÄN GÅR


det fortsätter, humöret alltså. känns så bra, känns så värt. och imorgon kommer love och arvid hem till mig igen i en vecka! peppelipepp! sjuuukt jobbigt att vara ifrån sina egna barn såhär. sovmorgon är ingenting om man jämför med att bli väckt av två skrattande pusstussar som kräver att få se "bubbim" (läs teletubbies) i min säng. och nu brukar det bli frukost i sängen också. det är sommar och vi är lata. sen ger vi oss ut för att gå på upptäcksfärd och titta på alla djur som finns. djuren delas in såhär:

hunden/vovven - normalstora hundar, alltså hundar i tengils storlek
katten - alla katter samt små hundar
häst - hästar, älgar och jättelika hundar
ninen - kaniner och harar, ibland katter.
pippi - fåglar, getingar, flygplan och andra lite större saker som flyger
myra - myror, mindre djur som kryper och flugor

i know, väldigt spännande, men jag saknar dom så då blir det mycket "mina barn" hit och "mina barn" dit. och det är så konstigt, när man inte har sett dom på ett tag så är dom så stora och har lärt sig så mycket nytt. aja, imorgon så får vi hänga i en vecka framåt. och fint blir det!

Inga kommentarer: