onsdag, oktober 21, 2009

JAG DRÖMMER OM GULDPENGAR OCH ATT HOPPA PÅ MONSTER I MÖRKA KÄLLARE

love älskar att ha på sig mina fejkisar, han ser ut som pappa då.

jag har plockat fram mitt nintendo 8-bitar men jag vet inte hur jag kopplar ihop det med skrutt-tvn. sånna här dagar saknar jag att ha en tekniknörd i hemmet. jag vet att det borde vara logiskt men jag tror att det saknas något eller att jag har någon sladd som det står nintendo på men som mycket möjligt hör ihop med joels wii, att han bara har glömt sladdarna här. det blev så i flytten, jag har typ en sko, tusen tatueringsnålar, nån tröja och en jacka kvar. och tusen sladdar utan ägare. + ett par dreads i en plastpåse. någon dag borde jag röja, men den dagen är inte idag. syns det inte så finns det inte och just nu ligger det tryggt i lådor och skåp.

nu ska vi till bvc om två och en halv timme. vägning och mätning. sen ska jag köpa lådor till hallen för att få någon ordning på alla vantar, sockar, mössor, scarfar, you name it. tusen av allt och ändå hittar jag inget innan dagis, dags att styra upp och bli en rekorderlig mamma.

2 kommentarer:

sandra sa...

Angående nintendot: det borde vara två sladdar, en som går mellan konsolen och vägguttaget och en som går mellan konsolen och tv:n. Den mellan konsolen och tv:n har nog en liten plastlåda på sig och änden ska in i antennhålet på tv:n.

Lycka till!

Ellinor sa...

Din blogg är den finaste jag vet.
Känslan i den är fantastisk, ärlig och sån kärlek, och ja jag gillar verkligen din blogg och you rule.
det var väl bara det jag ville säga