lördag, november 07, 2009

TÅRAR SOM KOM IVÄGEN

jag såg en bild på ett par lyckligt gravida, och började gråta. gud vad jag känner att jag gick miste om hela min graviditet med sigge bara för att allt var kaos. så jag var tvungen att lyfta upp sigge fast att han sov och lukta på honom. han luktar kattunge och är så len. gud vad jag älskar den ungen, gud vad jag älskar alla mina ungar.

jag är en alldeles för känslig person för att ha barn egentligen. det gör ont i mig att lämna love och arvid på dagis för att jag tänker att något av dom andra barnen kanske är dum mot dom och det gör ont i mig när dom är hos joel för att jag tänker att dom kanske tror att jag inte vill vara med dom och det är sjukt jobbigt att tänka att jag inte kan rädda dom från allt i hela världen.

jag är nog egentligen alldeles för känslig hela tiden.

4 kommentarer:

N. sa...

Du verkar iallafall vara en fin mamma! En snygg en också...:)

Zahra sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
sofie sa...

dina barn kommer vara de sista att känna sig övergivna. känslostormar och tvivel är också bra saker trots att de gör ont. du är finaste mamman.

erika sa...

hej och tusen gånger förlåt för att jag kom fram till dig på fyllan och började härja om din blogg, men jag ville så gärna berätta att jag gillar den :) hoppas du inte blev allt för förskräckt! kram!