måndag, januari 10, 2011

NÄR JAG HITTADE KÄRLEKEN IGEN



en gång sa jag "lägg till mig på facebook!" sen sprang jag glad, fnittrig, full och nysomrig över halva östermalm. det visade sig vara så han vann mitt hjärta för han la till mig på natten när han kom hem, sen likeade vi varandras statusar i en eller två veckor tills jag bestämde mig för att jag skulle ta honom med storm. och det gjorde jag, verkligen. en vecka efter punk illegal så hoppade jag på bussen till honom och sen dess har vi mer eller mindre aldrig slutat hänga. det har gått lite upp och ner under den tiden, ett tag såg jag bara mörker och då är det svårt att älska någon, men han stod ut med det, med mig, med min rädsla för att ge upp mitt hjärta helt. så en dag så bara vände det, jag tittade på honom och visste liksom. och nu är vi här, idag, och jag är mer kär i honom än någonsin.

Inga kommentarer: