måndag, april 18, 2011

EN HELG MED VÅR



jag borde inte få ha en blogg för jag är sämst på att uppdatera den och jag skäms liksom nästan.

i helgen, eller ja hela veckan, så var love och arvid här (och sigge har varit med sin far hos sin farmor). vi var på kulturhuset och lånade hem alla deras böcker i lördags, det är love och arvids bästa hangout och det gör mig glad att dom gillar böcker, inte bara zombies vs plants och super mario smash.

i söndags hängde vi ute nästan hela dagen förutom för en mat och sovpaus mitt på dagen. så jävla värt med vår. mitt tidigare helt tömda energiförråd är tillbaka, och jag känner mig som en sjukt mycket bättre mamma. en sån som orkar leka och inte bara gnäller hela tiden eller säger "om ett litet tag" och så blir det aldrig av. vi har plockat så mycket blommor i helgen också så att arvid tycker att vi har en djungel på köksbordet.

1 kommentar:

LE VELOUR sa...

du borde faktiskt skriva oftare! älskar din blogg!