tisdag, april 26, 2011

DATE NIGHT






lite bilder från förra helgen

i lördags hade jag och krister egentid, typ kanske den sista på ett tag. och det var så himla skönt. vi åkte till tanto, promenerade till vitan, hängde där ett par timmar och sen vidare till bröderna olsson och åt sjukt mycket god mat. som jag trivs i hans sällskap.

och nu är det som vanligt igen. krister är på jobbet, anders är på jobbtorget och jag är med sigge. spenderar tiden med att vänta nu. sen kommer jag att skriva allt om det, nu håller jag bara tyst för det mesta. för att allt ska gå bra. för att ingenting ska vända igen.

sen ska jag hämta love och arvid på dagis, och som jag saknar dom, vi har inte setts på en vecka. mer, en vecka och en dag. och när dom inte är här så går vi och pratar om dom. om saker som dom skulle ha sagt eller saker som dom gör eller saker, bara allt. för det blir tomt liksom. mindre stök, men mer saknad.

Inga kommentarer: