fredag, juni 17, 2011

MEMORY LANE

för ett år sen (typ, egentligen inte riktigt) så satt jag på 172an mot rågsved. jag skulle hem till krister för första gången, och jag hade druckit öl eller kanske möjligtvis kir, eller kanske båda, ungefär så nervös var jag. en sak som jag inte tänkte på var att man blir rätt så kissnödig och att det tar en halvtimma att åka till rågsved från mig. det första jag fick göra när jag kom fram var att kissa i en buske, hann knappt säga hej. 

en gång läste jag i frida (så gammal är jag) att killar inte tycker att det är attraktivt med fulla tjejer, menatte, det gick ju ganska bra ändå. jag stannade hos honom hela helgen och eh, resten är väl så att säga historia. 

och vi delar för övrigt helg med victoria och daniel. bilden ovan är tagen från när dom gifte sig och hela stockholm var överfullt av fulla svennar som ville fira och ungefär lika många poliser som höll koll på dom fulla svennarna. vi passade mest på att låna deras lilla bil, så himla gulli! och kolla kristers fötter, dom är väldigt indiekära!


Inga kommentarer: