måndag, juni 20, 2011

SMÅ SAKER

skickade sms och avslutade med något så enkelt som "ha det bra!" då det slog mig att jag är lycklig nu, så pass lycklig att jag hoppas att andra också är det. alltså uppriktigt hoppas, inte bara på det sättet som man ska hoppas för att det är trevligt att vara artig och tycka att "ja, det är ju trevligt att det gick så bra för -random person-". för hur många gånger har man inte sagt så liksom, men egentligen inte alls menat det för att man själv är bitter. och det är okej att vara det också, bitter. kanske är jag bitter imorgon igen men idag är jag glad och lycklig.

för övrig så håller jag på med frågorna. om inte bilderna i inlägget skulle jävlas så himla mycket med mig och göra så att text försvinner osv så skulle jag redan ha varit klar. är ej teknisk och att skälla på min mac verkar inte heller funka :c

Inga kommentarer: