tisdag, juli 26, 2011

SÅ JÄVLA LAME







































det är tre månader sen tuva föddes snart och jag känner mig tjock. sitter och äter choklad och tänker att jag är tjockare än någonsin faktiskt.
tre månader liksom. för tre månader sen vägde jag 70 kilo och bar omkring på en vattenmelon av storlek XXL under tröjan, så såg det ut.
och trots det gnäller jag. kommer aldrig att bli smalare igen, aldrig någonsin. hängtuttarna fladdrar i vinden och magen behöver ett eget rum att bo i. hela tiden, gnäll. mitt hår är fult, det håller på att växa ut och är inte kort men inte långt, bara under öronen. det ser ut som en hårsvamp. ja, och när jag börjar tänka efter så är mina närborrar lite olika stora, tänk om någon tittar på mig underifrån och ser detta hemska fruktansvärda!

det är inte okej att känna såhär, idag gör jag det ändå. jag är så jävla töntig.

1 kommentar:

Anonym sa...

..och ändå är du den snyggaste tjejen jag någonsin sett! Hade man fått byta utseende med någon, hade jag bytt med dig på stört.