tisdag, augusti 09, 2011

MVH HAMSTRAREN

vardagsrummet är i ordning igen. nu har jag inget att göra. såå, jag kom på att jag och tuva ska gå till ikea imorgon och köpa galgar och så ska jag hänga upp alla mina kläder i garderoben istället och använda trådbacken till leksaker (vi har en miljon. obs, ej överdrift.) och förvara dom i någon garderob.

behöver bo större annars kommer jag inte att kunna samla på mig mer saker om vi ska få plats också. kommer att börja ha allt i kassar på golvet och en dag kommer kassarna ha flyttat in och vi ut. typ som i städprogram. jag gillar liksom att hamstra och att köpa saker som kanske ter sig lite onödiga i andras ögon. 
som senast idag då jag köpte ett stort fia med knuff. ett som man spelar på en matta på golvet med stora koner.

fatta liksom! vi kommer att ha så kul med det tills love och arvid tröttnar och börjar retas med varandra, sigge springer iväg med konerna och kastar ner dom från balkongen (samtidigt som love står brevid och kissar i vattenkannan) och tuva börjar gråta. men innan det händer, SÅÅ kul! (är lite tveksam om detta kommer att bli en flipp eller flopp, som det mesta jag släpar hem så är det mest jag som gillar grejerna, men då får jag ha dom för mig själv! ha!)

Inga kommentarer: