torsdag, september 15, 2011

GNÄLLIGA MAMMAN

gnälliga mamman kommer fram när den snälla mamman inte har fått tillräckligt med sömn och mat vilket brukar resultera i huvudvärk och ett extremt otåligt humör. gnälliga mamman orkar inte leka, känner sig stressad när snälla mamman brukar ta det lugnt och tänka att äh, det är väl inte hela världen om det tar en timma att ta sig ut. gnälliga mamman säger nej mer.
idag har gnälliga mamman gjort ett gästspel hemma hos oss. ingen gillar gnälliga mamman, inte ens jag.

som tur är har snälla mamman också varit framme, då testade vi till exempel hur fin snälla mamman kunde bli med en massa tuschpenna i ansiktet. och rätt fin blev jag sa love, som även var den som skötte sminkandet.
när krister kom hem från jobbet så mötte jag honom med rött, grått och blått på kinderna. och love kom rusandes bakom mig mot dörren och skrek "du borde köpa en ring åt mamma krister!!!" han hade alltså gjort mig extra fin för krister för att det ska hända grejer. man kan ju inte se ut hur som helst och bara hoppas på det bästa, det fattar väl vem som helst..

Inga kommentarer: