tisdag, november 08, 2011

CUTELETT


love och arvid somnade i soffan idag innan vi ens hade hunnit äta middag (arvids sömn skyller jag på vår awesome safarilek som vi lekte när love, tuva och krister var och handlade. älskar mina barns fantasi!).
sen bar vi in dom i deras sängar men arvid hade sina jeans på sig och nu har jag tagit av honom dom. men asså, det var som att klä av en liten boll. så fort jag lirkade ner hans ben så drogs dom upp igen till boll-läge, och jag började fnissa så tyst jag kunde samtidigt som jag försökte och försökte. lirka, boll, lirka, boll osv.
dom har tydligen ärvt min sov-envishet. typ sno täcket, skälla på krister för att han försöker ta tillbaka det. lägga mig i mitten av sängen, skälla på krister som försöker rulla ut mig mot kanten. allt detta när jag sover då, även skällandet. jag ser även galen ut när jag sover. typ skitarg. vilket jag uppenbarligen är också.

just det, när jag blir så tjock så att det ser ut som att jag har en rumpa på framsidan också så slutar jag äta choklad. men fram tills dess, munch away.

Inga kommentarer: