onsdag, november 09, 2011

FÅRBJÖRNEN

den fjärde fårbjörnen i skaran. och kryptjejen!

4 kommentarer:

Agnes sa...

Dina ungar är helt fantastiskt fina! Jag har precis själv fått barn och började följa din blogg efter att Elina länkat till den i sin blogg. Blev hooked av dina bilder och av dig såklart, du verkar vara en grym, rolig, smart och snygg tjej med hjärtat på rätta stället!
Agnes Anka heter jag på facebook om du undrar vem jag är som läser. Så. Nu har jag äntligen presenterat mig. :) Ta hand!

Anonym sa...

asså, inget illa ment, men sigge syns så lite här? dom andra tre skrivs det om mest hela tiden. o bilder o så..

bor han inte hos dig lika mycket? eller är han mer lite blyg o inte tar så mycket plats? berätta mer om honom han är så söt!

perta sa...

tuva är ju här hela tiden så hon är väl den som hamnar på mest kort. love och arvid är här varannan vecka, och sigge onsdag-måndag varannan vecka eftersom anders har flyttat till norrköping. (heh, hela barnschemat!).

förut idag tänkte jag att jag skulle spela in en film imorgon när sigge dansar till bloggen, för han är världens sötaste när han gör det. men allt hamnar inte här, för ibland vet jag bara inte riktigt vad jag ska skriva och ibland glömmer jag helt enkelt bort det.

det är lite därför det har blivit mest bilder senaste tiden, och förr när jag hade massor massor massor att tänka på så blev det mest text.

perta sa...

men ja, jag kan berätta mer om sigge :)