onsdag, maj 30, 2012

Varje dag med er är ett äventyr



Vet ni, vid 02.23 och 02.33 för 5 ÅR SEN (!!!) så föddes världens bästa tvillingar. 5 år!
Och det är som jag har sagt tusen gånger, att tiden går så himla snabbt. Men fatta, för fem år sen hade dom andats luft i ett par timmar och var små gulliga skrynkliga degklumpar och från det så har dom lärt sig sitta, krypa, stå, ta sina första stapplande steg, lärt sig äta själva, klä på sig själva, dansa, sjunga, skriva sina namn, blivit kära, sagt dumma mamma, sagt jag älskar dig osv i all oändlighet.
Dom har utvecklat egna personligheter och dom har blivit roliga, charmiga, gulliga små-stor-killar. Fem år som har flugit förbi och innehållit en massa lycka. Jag är så glad att jag har er i mitt liv Love och Arvid.

4 kommentarer:

LE VELOUR sa...

Det är helt vansinnigt vad tiden går fort! Jag har liksom följt dig sedan kottarna låg i magen (Och hur gammal var jag då egentligen, 17? Och nu är jag visst vuxen och har snart en 2-åring här hemma.) och det känns knappast som fem år direkt. Iallafall; sötaste bebisarna som har blivit finaste barnen. Ha den äran Love och Arvid!

A sa...

Såg kommentaren ovan/nedan och slogs av samma sak, jag har också följt den sen du var gravid. Men hur? Skunk måste det ha varit va? Det har hänt fantastiskt mycket sedan dess.

Grattis till dig och grattis till kidsen!

Matilda sa...

Till och med jag som knappt känner dig och barnen tycker tiden går snabbt. Jag kommer tydligt ihåg när Anna sprang iväg från grupparbetet på campus o sen kom tillbaka hojtande om att nån Perta hade fött... :)

slowmotion. sa...

oh wow oh wow! Har som resten följt er sen innan de ploppade ut - jevlar vad du levererat som morsa och vad vi alla hejjar på dig!