lördag, januari 05, 2013

Serier

Snart börjar så himla många bra serier igen! Tänkte tipsa om några av mina bästa.



Girls - Lätt etta. Så himla smart och fin serie. Är kär i allihopa. Om ni mot förmodan inte har sett Girls, TITTA NU, gör det! Ni kommer inte att ångra er, lovar!

Workaholics - sjukt rolig. Får typ kramp i magen av varje avsnitt pga skrattar hela tiden.





Peep show - såg första avsnitten när jag hade 40 graders feber och förstod ingenting samt kräktes nästan eftersom dom var så himla brittiska och åt äcklig mat. När jag blev frisk tittade jag igen och då var det bara väldigt roligt.


Suits - smart, rolig, underhållande och lite spännande.



Och så inte riktigt en serie, men missa inte Historieätarna! Finns på Svt play.

Andra bra: Game of thrones, Justified, American Horror Story.

3 kommentarer:

Anonym sa...

tack för tipsen!:D

K! sa...

ja, tack för tipsen!
jag älskar This is England-miniserierna också.

perta sa...

jag också! började gråta och må illa, men dom är väldigt bra!