onsdag, december 19, 2007

I'LL CATCH YOU

usch jag hatar när barn, och speciellt barn som skulle kunna vara mina barn, dör på tv. innan så berörde det mig en del men nu börjar jag typ storgrina varje gång det händer och så tänker jag att jag skulle gå under om det hände love eller arvid något. och ja, man får gärna kalla mig hönsmamma men det är hemskt! dom är så små och sårbara. usch. jag = ledsen tjej.

men, nu måste jag sluta att tänka på sånt där. joel kom precis hem med snickers åt mig och mina killar ligger och sover tryggt i sina sängar. snickersen får trösta mig och jag får peppa upp mig på att det är julafton om bara ett par dagar, att vi åker till linköping på lördag och hur greppvänliga mina bilringar har blivit.

nu ska jag mysa med min fina fina kille som är lite salongsberusad efter julmiddagen med hans jobbarkompisar. (jag gillar honom fast att han påstår att tomten i coca cola-reklamen är animerad, jag kan verkligen inte se det! jag tror att den/han är på riktigt! är den inte det?)

Inga kommentarer: