söndag, januari 20, 2008

ATMOSPHERE

under helgen har jag haft mina kära vänner anna k och liza l på besök. det har varit good times med mat, film och skvaller. igår drack vi ett par öl (mjo, ett par och några till) och skvallrade i flera timmar - mer sånt! *tjej* vi pratade även förlossningar och säkert om snoppar. eller slangiga dasar som idag blev snasar när joel trodde att jag sa att jag tyckte att det luktade bränd snase i hissen. anyway, nu har dom åkt hem och jag har tröstätit sushi och kollat på control. jag blev en gnutta besviken för att jag trodde att den skulle vara mycket starkare men det var ändå en bra film och fotot var helt fantastiskt men jag skulle ha blivit förvånad om det inte hade varit det med tanke på att det är anton corbijn som har gjort filmen. kan platsa in på topp 5 i år men det är alldeles för tidigt att säga.

ja, som ni kanske märker så är det slut på fastan för vår del. jag droppade 2 kg på 4 dagar men nu har jag nog ätit upp mig tillbaka till utgångsvikten. jag känner mig bättre iallafall, jag äter mycket mindre och står mig längre och jag småäter inte på samma sätt plus att jag dricker mycket mer vatten nu. i går unnade jag mig 2 moccabönor, 3 chips och 1 yoghurtananasbit. idag tackade jag nej till kakor och det är starkt av mig *stolt* så med andra ord, jag uppnådde mitt mål, det värsta sockerbegäret är borta.

och om en vecka är love och arvid 8 månader. fatta, 8 liksom! hur snabbt har inte det gått?

Inga kommentarer: