torsdag, januari 17, 2008

PODCAST, I LOVE YOU

eftersom mina fina fina kille gav mig en ipod i julklapp (min gamla är död - r.i.p) så kan jag nu njuta av fenomenet podcasts. jag skulle utan tvekan kunna skriva ett långt kärleksbrev till och om detta fenomen men även jag inser trots min lycka att det skulle vara ganska tråkigt att läsa. så även följande text: i skrivande stund sitter jag och väntar på att ett par av jamie olivers podcast-avsnitt ska komma ner och jag har precis fyllt på med en del avsnitt av niklas mat. han är ju faktiskt bedårande den där niklas, han gestikulerar så glatt och såklart, han lagar mat också! jag har en liten crush på mat-niklas (förlåt joel).

i mitt glädjerus så bjuder jag på en liten video-snutt med mina barn i huvudrollerna. för dom är glädje för mig varje dag. och såhär fint har vi det ofta hemma hos oss om dagarna.



babies, i love you too!
(ps. inga arvidar har skadats under inspelningen. ds.)

2 kommentarer:

Anonym sa...

det här var den gulligaste filmen jag någonsin sett! MJAaAUUU!!

Anonym sa...

hahaha, åh va fina dom är! o att love står är helt sjukt!! man kan nästan ana att arre inser vad som är på väg att hända också...<3