onsdag, januari 16, 2008

WE LIKE ÄPEH


love ocha arvid käkar äpple.

själv äter jag fortfarande enligt fastan men just nu är det sjuuukt svårt. inte nog med att jag ska klara hunger, jag ska även klara att inte ge efter och äta choklad osv. det gör mig gott men det är väldigt frusterande just nu. allt jag tänker på är: mat mat mat mat. det är lite ledsamt när man ser på det såhär. jag skulle säkert kunna låta mig själv gå och bara ge efter och bli en riktig tjockis men jag försöker att låta bli. jag har börjat hemmaträna = jättestort steg för mig. dom som känner mig vet nämligen vad jag tycker om träning (jag är den som står och tittar in på gymmet med en glass i handen). men jag gör situps och dansmattan ska plockas fram igen. *fit*

igår dämpade jag hungern med film. vi kollade på i am legend. jag gillade den, blev lite besviken på vampyrmänniskorna (alltså hur dom såg ut osv) och en del smådetaljer men i det stora hela så är den klart sevärd. undergångsfilmer = yey!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Är det du eller bebis som säger "oj" ??

perta sa...

hahaha, det är jag fast det låter faktiskt som en av bebisarna.