tisdag, januari 15, 2008

DAG 2, NO SUGAR

fastan fortsätter. idag har det varit riktigt plågsamt, speciellt när jag var i affären och frestades av allt + att det luktade nygrillat och nybakade bullar. hemskt! jag har tänkt på mat hela dagen, jag hatar verkligen att vara hungrig. försöker dämpa viljan att äta genom att dricka massor vatten men vatten är inte mat *ledsen tjej*
det jag är sugen på mest nu är kryddigt men framför allt salt. jag har unnat mig lite örtsalt fast det egentligen är off limits men jag, saltfantasten, skulle aldrig kunna uthärda om jag inte fick i mig lite salt om dagarna. min kropp skulle tro att nåt var väldigt fel och antagligen freaka ur.
imorgon hoppas jag att det går över fast jag får antagligen vänta nån dag till. läste att dag 4 skulle bli okej, en del kände sig tom höga men det gäller nog inte mig eftersom jag äter lite mer än bara flytande saker.

mer uppdatering kommer imorgon. om jag inte har tynat bort tills dess.
jag fick lite paket idag också. en vetekudde bland annat. det finns typ inget skönare! och paketen på bilden representerar både jättefint presentpapper (från whimsy press) och hur sugen jag är på att bara skita i fastan och baka gulliga cupcakes.

Inga kommentarer: