torsdag, januari 31, 2008

BABYLOVE

när anna och liza var här så kollade vi på juno, fett värd film. gå och se den! hursomhelst så erkände jag min kärlek till michael cera, vilket mottogs sådär. är jag den enda i hela världen som ser att han är värsta cutiepien? (förutom typ folk som är 14?) omg, hottie-alert!


aja, idag har jag varit ute och bränt för mycket pengar men det kändes bra, jag har inte spenderat pengar på mig själv på ett tag och jag köpte en jacka och ett par skor så det var fett värt + en tröja som jag (nog) ska byta emot en kjol (velig), ett par tights och hårfärg. ingenting åt nån annan, bara saker åt mig. eller jo, en dosa snus åt joel *snäll*

igår blev arvid och love 8 månader och båda firade med att säga mamma. alltså bara mamma, så tydligt så att joel som låg och halvslumrade ryckte till och satte sig upp och ba "HÖRDE DU PERTA!?!". det är fan bland det finaste som finns, jag är deras mamma och nu säger dom det till mig med deras raraste röster. pappa kommer nog också snart, dom kan det nästan, nu är det typ ba-ba-ba-ba eller da-da-da-da och pah. men o andra sidan hade det varit sjukt knäckande om dom hade sagt pappa först när jag spenderar nästan hela dagarna med dom i veckorna själv.




här och arvid och love. dom har precis bråkat om skeden som är i arvids mun som han tog från sin brorsa. han har börjat vilja ha allt som love har. om man kollar noga, väldigt noga när filmen är så liten, så ser man arres sockerbitsframtänder. sjukt gulliga är dom men han låter mig inte få nån bra bild på dom, buu.

förutom filmen här så finns det nya bilder i bilddagboken också!

5 kommentarer:

Anonym sa...

michael cera är bästa/snyggaste/roligate personen!
har du inte sett så måste du ser Arrested development

perta sa...

ja jag veeet! jo jag har sett det, allt som finns, loves it! fatta lyckan när jag upptäckte att både jason bateman och michael cera är med i juno. omg! :D

Anonym sa...

uj hickar en av dom?
ganska roliga koncentrerade miner!

Anonym sa...

Hahaha gud vad söta era barn är!

Och jag upplevde samma lycka när jag fick reda på att Jason och Michael var med i Juno :D
J.K Simmons, Junos pappa i filmen, han har också varit med i Arrested D. :D

Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.