söndag, februari 03, 2008

MJEE MJOO

älskar att blogga från sängen. älskar joels macbook pro, sjukt fin. snart har jag en egen fast utan pro på slutet. vit och fin är den och den väntar på mig och jag längtar efter den. anyway, killarna ligger och sover, jag ligger och kurar upp mig under täcket och det är fullt med snö ute. alltså massor. så vi kommer säkert inte att ta oss ut idag = fördriva tiden med mindless bloggläsande. min nya grej är modebloggar. jag och modebloggar har en slags hatkärlek, jag förstår liksom inte dealen med att ta på sig allt fult och så är det highfashion för att det är alternativt fast alla redan ser likadana ut för hur "alternativt" och "annorlunda" den än är så let's face it, det är mode, vintageklubbindie whatever. funderar på att avstå från kläder och bara bära en svart sopsäck, vem vet, det kanske är nån som hakar på och så kan jag säga att "det var faktiskt jag som kom på det där med svarta sopsäckar" och så kan alla avguda mig ungefär lika mycket som dom avgudar den som tänkte "men omg, vänta, tänk om jag tar på mig den här urtvättade tshirten som mamma köpte åt mig när vi var i grekland sommaren -93, skulle inte det vara rätt så häftigt? och omg, när jag ändå tänker såhär crazy så kanske jag skulle ta dom här påsiga byxorna på mig och liksom dra upp dom jättehögt och stoppa tshirten i? för det är ju rätt så snygg med mummel, det är liksom lite over the top!".

näe, det är barnbloggar som gäller. det nya svarta så att säga. yey!

Inga kommentarer: