torsdag, januari 03, 2008

THE BIG STARVE

mje, har inte tid att blogga *dålig tjej* jag blir nog bättre sen när vardagen börjar bli som vanligt igen. just nu så ligger jag och joel mest och chillar med godis i ena näven och en baby i andra. med andra ord så har det inte gått så jättebra med våran fasta än men den kommer, den kommer. vi ska bara svulla upp oss först så at vi klarar svälten*.
(*svälten betyder att äta 1/4 pasta, ris eller potatis, 1/4 annat och 1/2 sallad. tallriksmodellen, verkligen jätteduktigt av oss... men for real, jag ska försöka kicka min socker-addiction i stjärten)
det är alltså inget nyårslöfte, sånt håller vi inte på med. vi har helt enkelt blivit förhållandetjockisar som har tröttnat på att vara lönnfeta och saggiga. när jag tar en promenad så fladdrar mitt magfett i vinden typ och barn knyter snören i det för att flyga drake en blåsig dag.

åh typiskt, nu gjorde allt matprat mig jättehungrig.

Inga kommentarer: