lördag, januari 05, 2008

GOLDEN CAGE

okej jag erkänner. jag gillar plain white t's - hey there delilah. det är lite pinigt men jag smälter varje gång jag hör den. den är så rar. men en sak som jag inte kan fatta är varför i hela världen dom väljer att ljussätta som dom har gjort i videon när han som sjunger har en så bizarrt stor potatisnäsa! det är som en enda stor sjungande potatisnäsa som spelar gitarr och trånar efter nån svår tjej.

en annan låt jag gillar är golden cage med the whitest boy alive. sjukt söt video, det är nog den jag gillar mest faktiskt.



när love och arvid blir större ska vi rita och måla en massa ihop. jag längtar efter att få sätta upp deras teckningar på kylskåpet och vara världens stoltaste mamma. vänta, det är jag ju redan! men ändå, ni fattar dealen.

Inga kommentarer: