söndag, januari 06, 2008

CONTROL



under en lång tid så har jag gnällt på/till joel över att touchpaden på macen inte har funkat som den ska. idag upptäckte jag att jag helt enkelt har suttit med fingrarna utanför det tydligt markerade området och försökt scrolla *smart tjej*

vi upptäckte mitt fatala misstag samtidigt som jag satt och kollade på trailern till control. från och med fredag så kan man se den på bio och jag blev grymt pepp men jag tror att jag kommer att jag kommer att börja storböla, jag har blivit så himla känslig. eller ja, har blivit och blivit. det är värre nu iallafall. vill man kolla på trailern så kan man klicka HÄR. jag blev kär iallafall. hade varit fett att se den på premiären men som joel sa lär väl indiekidsen köa redan nu. buu.

1 kommentar:

Anonym sa...

på onsdag ska jag och stefan kanske gå på pressvisingen på jobbet och se den före alla andra! men grejen är den att jag inte tror att det kommer att bli så himla publikrusning till den, folk är för snåla för att gå på bra bio, dom väntar lite och laddar hem sen...