måndag, juni 16, 2008

PREVIEW INFÖR KOMMANDE

okej, nu tänkte jag "shit, jag har ju inte bloggat på evigheter, jag måste fan ta tag i mig själv" och nu när jag sitter här och försöker skriva nåt så kommer jag inte på någonting alls. jag vet egentligen inte om jag gillar att ha en blogg. jag gillade min skunkdagbok. den skrev jag varje dag i. mitt nästa stora projekt är att lägga över den här i bloggen för vem vet när skunk tar sitt pick och pack och bara lägger ner och flera år av skunkdagboksskrivande bara försvinner. jag har aldrig skrivit något intressant för någon annan men för mig är det guld värt.

AAANYWAAYS (tillsammans med fuckface är anyways ett av dom mest frekventa orden som jag använder), under dom här två veckorna så har jag väl typ inte gjort så mycket. joel har börjat jobba på tumba tattoo och jag är stolt och även arg på mig själv för att jag aldrig sökte konditorutbildningen eftersom jag och joel bestämde att han skulle gå som lärling först men nu är han ju anställd och drar hem fetingcashen så jag hade lätt kunnat vältra mig i tårtor och grädde hela dagarna i ett år framöver. sucks bigtime bigass.

killarna har varit förkylda, jag har kladdat med småbarnssnor sen förra veckan men tydligen så har barn nån hemlig gömma i sin kropp där dom kan producera hur mycket snor som helst. dom har haft lite feber också, dom fick vaccin 3 förra veckan och dessutom har dom fått sina tuggtänder. allt på en gång och inte så mycket sömn men det funkar. jag ska försöka orkar blogga oftare och om roligare saker. se det här som en catch up, nästa gång ska jag berätta en rolig historia eller nåt. eeeh.

kolla in sedir.se, joel gästbloggade där ett tag och skrev om våra barn. det finns filmer och bilder och spännande bajshistorier, ni vet att ni kommer att älska det!

1 kommentar:

Anonym sa...

lägg ned bloggizen, även om den är gölli och börja med skunk igen, det är tusen ggr bättre! det vet alla! puss.