torsdag, december 11, 2008

40 MIL ÄR OKEJ


je suis kär. och mina kunskaper i franska borde vara bättre men det gör inget för jag är k ä r ! igår var jag i lägenheten i gröndal, hur fin som helst, tack elina och hanna! <3 och jag och joel har löst allt nästan, saker ser lite ljusare ut. imorgon blir det mer ink också. och love och arvid har sitt första luciatåg, av någon plågsam anledning redan vid kvart över 7 på morgonen = upp innan klockan 6 och börja styra. yey! men det är det värt.

nästa torsdag. score!

3 kommentarer:

Anonym sa...

nameeen aaaw! varför bjöd du inte in moster på luciatåget?!?! du får ta många bilder o rama in som inflyttningspresent!!

Asplövspuls sa...

hehe, nemas problemas! Ser lägenheten fin ut? när är det inflyttning och hur länge får ni ha den? *tusen frågor*
men vaa? 7.15? luciatåg? lite tidigt! då är ju inte ens alla barnen där? får de barn som går 9-15 och har föräldralediga föräldrar masa sig upp i ottan också? poor u!
signes förskola har lucia på måndag, klockan 15! en mycket mer passande tid, i alla fall ur trötthetssyn ^^

perta sa...

alltså vi flyttade in i lördags i princip, jag har sovit där en natt redan. det var lite konstigt, ungefär som att bo på hotell. vi har ju inga saker som är våra där liksom! jag tror ungefär 6 månader, har inte så stor koll för det var joel som hämtade nycklarna. den är jättefin men alltså man blir sjösjuk dom 5 första minuterna för att golvet lutar så mycket. hanna sa ju att golvet lutar men haha, det var snurrigt, sen vande man sig!

ja, helt sinnes! vi skulle ju ha lämnat killarna vid 9 egentligen men vi fick gå upp och VÄCKA dom. det händer aldrig, det är alltid dom som väcker oss annars!