tisdag, augusti 25, 2009

DEN HÄR STAN DRAR NER MIG TILL BOTTEN AV ÅN

gud jag är så trött på stockholm. jag hade tänkt att den här sommaren skulle få mig att bli lite nyförälskad igen, men eftersom jag knappt har spenderat någon tid här så har jag inte hittat tillbaka till hur jag en gång kände. jag har ändå inte tid med allt som finns här, nu när det är såhär. så jag längtar efter något mindre tror jag. eller mer ehm, vänskapligt? jag har ingenting att hämta på klubbar för det kommer jag ändå inte ha tid med, och jag har ingenting speciellt att hämta från något annat heller. det skulle väl vara rum för barn då, ungefär så rolig har jag blivit. den här sommaren har nog förändrat mig lite eller så har jag bara gått och blivit gammal och less på allt det där som var pepp förr. det är väl den kulturella biten, spelningarna och så. och säkert lite mer, jag känner mig lite bitter nu, jag sållar nog ut mycket av det jag gillar därför.

nu ska jag äta kolakakor, kolla på true blood och sluta sakna dig.

1 kommentar:

line sa...

åh, kolakakor och true blood :) flytta till falun och häng med mig! /85:a med dotter född 06