onsdag, augusti 10, 2011

VÄRLDENS RASAR OCH JAG TÄNKER PÅ MIN LUGG

men på riktigt, så himla dumt att klippa lugg, jag skulle ju spara ut allt. långt hår med lika lång lugg till. snelugg, ingen rak jävla lugg som inte ens är rak eftersom det värsta som finns är att klippa lugg. man (jag) kan liksom inte titta samtidigt för att allt hår trillar ner i ögonen. kör ba kör skriker jag framför spegeln och så ligger den där på golvet, den gamla sneluggen.
jag undrar hur jag tänkte liksom "eh, jag har aldrig gillat att ha lugg speciellt mycket. hmm, om man inte skulle ta och skaffa sig en LUGG ändå! SMART!".
är det någon som vet vad man kan göra för frippa med en lugg som man inte vill ha?

1 kommentar:

nataber sa...

förstår precis din känsla, ungefär som med mitt eviga hårfärgande. precis när jag trivdes i min blonda hårfärg så BAH JA JAG FÄRGAR DET RÖTT IGEN!!! (OBS mest för att om jag hade blekt det en gång till hade det gått av) men iallafall. ångesten de där första dagarna efteråt. men jag tror säkert du är fin ändå och håret det kommer växa ut. jag har räknat ut att jag har min önskelängd om 2 år. HAHA