måndag, januari 23, 2012

SOMEBODY THAT I USED TO KNOW

förut frågade love och arvid aldrig om mig och joel. dom kommer ju inte ihåg när jag och joel var tillsammans. dom kommer inte ihåg att vi har bott tillsammans allihopa. dom pratar bara om den tiden väldigt enkelt, säger typ bara "vi föddes när du och pappa var kära". forever ago.

nu har frågorna börjat komma. eller mer viljan att vi ska vara på samma ställe. 
arvid frågade varför jag och joel inte bodde tillsammans. för att jag och pappa inte är kära längre. pappa är ju kär i victoria och jag är kär i ju krister, svarade jag. det känns liksom lite svårt att gå in på hela långa bakgrundshistorien.
han tyckte att det gör ju inget, att jag och krister kunde flytta in till dom så att vi kunde bo där allihopa. alla på samma ställe. så himla fyraårings-okomplicerat.

Inga kommentarer: