torsdag, oktober 18, 2012

En dag så ska jag också ha det såhär.

Tittade på Crazy, Stupid, Love igår. Jepp, romantisk komedi. Och jepp, jag grinade. En hel del faktiskt. Och så var Ryan Gosling med = automatiskt bra. Hur som helst, i slutet av filmen så spelades en så himla bra låt som jag försökte komma på vart jag hade hört förut. Och så kom jag på det.



Från det här bröllopet. Och ja, det kanske känns lite skumt att sitta och titta på helt okända människor när dom gifter sig och ba AAAWWWW *grina*! Men alltså kolla. Aaaww-faktorn är stor. Och allt är så himla fint. Framkallar akut vill gifta mig nu-känsla.

6 kommentarer:

Anna sa...

Love love den filmen! Två favvo skådisar både Steve Carell och Gosling:)

Mia sa...

Så himla fint!!

Blev också sugen på att gifta mig & fick pirrkänslor i magen när jag tänkte på min kille när jag såg klippet.

Kärlek är så fint!

& tack för receptet på fröbrödet, har gjort det tre ggr och det har försvunnit på typ en dag alla gångerna.

m sa...

typ det finaste. även om det känns lite för regisserat och "perfekt" blir man ju helt trånande efter dendär fina kärleken. blir dock varken pirrig eller lycklig utan bara bitter och ledsen över att aldrig lyckas nå dit...

perta sa...

åh m, jag kan också känna så.

ibland kan jag känna att jag vill gifta mig imorgon och ibland förstår jag inte varför jag ens vill gifta mig. det är ju inte så att man går med i en hemlig klubb där man är lyckligare än alla andra, ogifta par. men ändå så vill jag göra det, någon dag.

perta sa...

mia, visst är det! hemskt fint och hemskt jobbigt ibland.

brödet är så himla gott. jag borde göra det oftare. till och med barnen gick med på att äta det! :O :D

perta sa...

anna, jag älskar steve carell i the office, han gör hela rollen så himla, himla bra. och ryan gosling, vad ska man säga om honom? typ omnomnom? han har gjort så sjukt många bra filmer!

jag hade faktiskt inte hört talas om den här filmen, såg den i förbifarten på netflix och bestämde mig för att jag var i romcom-mode. blev inte besviken :)